סימונה חימנז - נשות קבע

 אני סימונה חימנז לבית גרושקו נשואה למאיר,  ולנו 2 ילדים

עלמא בת שלוש וחצי

ראם בן שלושה חודשים

ההורים שלי שרה ויהודה ליב גרושקו – תושבי בית אל מזה 30 שנה

ההורים של מאיר יהודה וזהבה חימנז – אף הם תושבי בית אל כבר 12 שנה.

 

מאיר ואני הכרנו בבית אל והתחלנו לצאת מכיתה י"ב. מאיר היה במכינה ואני במדרשה ולאחר מכן מאיר המשיך גם לישיבה. יחד חיפשנו דרך להיות חלק משמעותי בחברה הישראלית. לתרום מתוך תחושה שאנחנו מסוגלים לחיות חיים לא שגרתיים והתכוננו לכך הרבה. אנחנו גם בקשר עם אנשים שחוו מציאות דומה כמו הרב גבע ודינה ראפ וחלק ממעגלים של אנשים שחווים מציאות דומה.

ביום יום שלי אני בעיקר מתפקדת כאמא, חשוב לי להיות 200 אחוז עם הילדים וקשובה להם ולתת להם את האפשרות לחיות את החיים האלו בצורה הבריאה ביותר ויחד עם זאת לגדל אותם לערכים של אהבת הכלל ואהבת הארץ ושיראו את עצמם כגיבורים וחזקים ולא כמסכנים.

מאיר מפקד מחלקה בגדוד 51 של גולני. ח'ברה שהם קצת מורכבים, מגיעים מבתים לא הכי פשוטים אבל התחושה היא של עשייה משמעותית במיוחד כיוון שמאיר הוא אדם מיוחד שרואה כל אחד קודם כל כבנאדם ולא כחייל.

אני עובדת במשרד ביטוח של אלעד שלי וכרגע נמצאת בחופשת לידה.

מקפידה להיות בקשר עם אנשים שנותנים כוחות ולמצוא את המקומות שמחזקים.

אני חושבת שאני יכולה להגיד בשם כל נשות הקבע:

כשאנשים בוחרים בשליחות ועוסקים בחיים כלליים כאלו תמיד נקרים בדרכינו אנשים טובים. החל מבעל הדירה וכלה במקומות העבודה והחינוך. יש רגישות גדולה של כל מי שמכיר אותנו ואת אנשי הקבע וכולם נרתמים בדרך כזו או אחרת ומחזקים במה שהם יכולים! אנחנו מוקפים באנשים טובים ועל זה אנחנו מודים לה' ולהם ותמיד תמיד מזכירים את זה לכל הסובבים אותנו.

powered by ATARIX