צהרון גנים

פתיחת מסגרת צהרון מותנית במספר הנרשמים

ההרשמה לצהרונים הינה עד י"א באב 20/7/2021

לאחר מכן ההרשמה על בסיס מקום פנוי בלבד. 

הצהרון יפתח ב 1/9/2021

צהרון גנים:  רק בימי הלימודים בין השעות 14:00-16:00 210 ש"ח לחודש

נוהל ביטול הרשמה:

* ניתן לבטל הרשמה עד לתאריך 30/7/2021 על ידי מילוי טופס "ביטול הרשמה לצהרון" שנמצא באתר. הביטול מלווה בתשלום של  50 ₪ דמי ביטול ! לאחר תאריך זה תחויבו בשכ"ל לחודש ספטמבר 2021.

ביטול הרשמה לאחר פתיחת שנה"ל :  - ביטול יעשה עד ה-20 לחודש – ישולם דמי ביטול + שכ"ל חודש נוכחי - ביטול לאחר 20 לחודש ישולם בנוסף החודש העוקב.

* אי השתתפות בצהרון לתקופה מסוימת אינה פוטרת מתשלום עבורו, במקרה של מחלה ממושכת יש להציג אישור רפואי וכל מקרה ידון לגופו. הנהלת הצהרון שומרת לעצמה את הזכות לבטל חוזה במידה והצהרון יתקשה לענות על צרכיהם. 

מידע חשוב !!

התכנית הינה תכנית הפעלת צהרונים עם העשרה של משרד החינוך, המועצה המקומית והחברה למתנ"סים.  המתנ"ס ממנה רכזת מטעמו אשר מפקחת על עבודת צוות הצהרונים ומדריכה אותם באופן שוטף.  צוותים – הצוותים מקצועיים ועוברים הכשרות והדרכות שוטפות, בכל מסגרת עובדות גננת מוסמכת וסייעתהזנה - הילדים מקבלים ארוחה חמה מתפריט בריא וכשרה למהדרין.  העשרה - ילדי הצהרון מקבלים 2 חוגי העשרה בשבוע על ידי מפעיל/ה חיצוני/ת שמגיע/ה לצהרון להעשיר בתנועה, מוסיקה, תיאטרון, מדע, טבע וכו'.  איסוף הילדים - ההורים מתחייבים לקחת את ילדם לא יאוחר מהשעה 16:00 . על כל רבע שעה איחור או חלק ממנה יגבה תשלום נוסף של 30 ₪.  במידה והורה יוסיף לאחר או שאיחורו בלתי סביר המתנ"ס שומר על זכותו להפסיק לאלתר את ההשתתפות ילדו בצהרון .

איסוף ילד מהצהרון אך ורק על ידי מבוגר או ילד מעל גיל 11

במקרה ויש צרוף גנים איסוף הילדים לצהרון יתבע על ידי  צוות הצהרון.

בריאות - על ההורים לדווח לצהרון על מחלה כרונית כלשהיא ממנה סובל הילד. 

* אין לשלוח לצהרון ילד חולה: חום, תולעים, דלקת עיניים, שלשולים או כל מחלה מדבקת שיש בה סיכון לילדים אחרים או לילד עצמו.  * ההורים מתחייבים ליידע את צוות הצהרון על כל שינוי משמעותי במצב בריאותו של הילד.  * העברת מידע בין צוות הגן לצוות הצהרון - ההורה מאשר לצוות הבוקר להודיע לצוות הצהרון על כל מקרה חריג שהתרחש בשעות הבוקר ושבו היה מעורב ילד הצהרון (חום, חבלה וכיו"ב), וכן על היעדרות הילד מהגן.

ימים קצרים בגן הבוקר - בימים בהם גן הבוקר מסיים מוקדם, כגון: ימים רא2021-2022 יפורסם בהמשך.

powered by ATARIX