סמל המרכז הקהילתי

טל: 02-9706600
elimaor@gilo.matnasim.co.il
פקס: 02-9709560

חוזה שכירות אולם פסיפס

חוזה שכירות אולם פסיפס -

הנחיות למילוי הטופס:

הסכם לשימוש באולם פסיפס

אנו שמחים שבחרת לערוך את האירוע שלכם אצלנו אנו מקווים שתהנו ממנו , אנא שמרו עליו!

הציוד העומד לרשותכם באולם:

  •  מטבח
  •  4 פלטות לחימום גדולות 
  •  20 שולחנות עגולים
  •  10 שולחנות מלבניים
  •  300 כסאות (150 שחורים, 150 ירוקים)
  •  10 מחיצות
  •  1 מיחם מים מותאם לשבת
  •  1 מקרר תעשייתי גדול 
  •  1 מקפיא גדול
  • מערכת תאורה ומזגנים משוכללת כולל שעוני שבת
  •  2 עגלות הגשה
  •  מערכת הגברה והקרנה וברקו(בתשלום נוסף)

 ידוע לי כי כל הפעילות במקום הינה באחריותי האישית, ולא תהיה לי תביעה נגד המתנ"ס או המועצה או האחראי/ת. האחריות משלב קבלת המפתח ועד החזרתו כולל אחריות לנזק ברכוש או בגוף שיגרם חלילה למשתתפים, לעובדים, ולכל מי שנמצא במתחם כתוצאה מפעילות במקום הינה באחריותי בלבד. אני מתחייב לעמוד בכל דרישות הבטיחות והביטחון המתחייבים לאירוע זה.

תנאי ההסכם לשימוש באולם:

לפני הארוע
1. עליכם לבדוק את האולם לפני השימוש עם האחראי/ת, ובמקרה שיש תקלות לדווח עליהם לאחראי/ת. כמו כן בסוף האירוע במידה וקרו תקלות או נזק כל שהוא נא להודיע לאחראי/ת לצורך תיקונו לשימוש בעתיד. 
2. בשום אופן אין לדפוק מסמרים או סיכות מהדק, או נייר דבק או כל דבר מכל סוג שהוא, על הקירות, התקרה, המחיצות והחלונות.
3. יש לכוון את שעוני השבת של תאורת הפנים, תאורת החוץ, והמזגנים לפי הצורך תוך שימוש מחושב למניעת בזבוז חשמל. תאורת החוץ יש לכוון על מס' 1 בכפתור, לשעות החשיכה בלבד. 
4. אין להדליק אש גלויה לא במטבח, לא באולם, לא בחדר, וכן לא לצורך מופע כל שהוא. הדלקת נרות שבת בלבד מותרת מתוך השגחה. 
5. חובה לכסות את הפלטות בנייר כסף כיסוי מלא. 
6. עריכת השולחנות והכיסאות וכן החזרתם למקומם בממ"ד באופן מסודר כפי שהיה לפני האירוע. 
7. אין להשתמש במקפיא כמשטח עבודה כל שהוא או להניח עליו דברים חמים. 

בזמן הארוע
8. השימוש בגזרי נייר קטנטנים (המכונים נצנצים) וכד' במבנה ומחוצה לו אסור בהחלט!
9. יש לנהוג בזהירות ובאחריות רבה בזמן השימוש בברקו / במסך – ובשלטים. בתום הארוע

מטבח:
10. לפנות את הנייר כסף מהפלטות לאשפה. במידה והפלטות התלכלכו בשמן יש לנקותם.
11. להשאיר את המטבח – כולל מקררים, מקפיאים, ריק ללא פסולת או מצרכים למיניהם.
12. לטאטא את המטבח.
13. אין להשאיר דבר מחוץ לדלת הכניסה למטבח – בחניה התת קרקעית!
14. לנתק את החשמל מהמקררים והמקפיא

אולם:
15. לקפל שולחנות ולהחזירם למקומם (קיפול השולחנות יעשה על ידי 2 אנשים לפחות על מנת למנוע שבירת השולחנות והמרצפות).
16. לאסוף את הכיסאות בערמות של 6 כסאות , לצד הקיר.
17. לטאטא את האולם.
18. לפנות אשפה מכל הפחים באולם ,כולל הפחים בשירותים, למיכל אשפה שמחוץ לאולם.
19. לאסוף פסולת מהרחבה בכניסה לאולם - כגון: כוסות, ניירות, בקבוקים, אריזות וכדו'
20. אין להשאיר אבידות או חפצים של אורחים.
21. לכבות חשמל ומזגנים. כולל תאורת שירותים וחוץ!

במקרה של אי עמידה באחד מהתנאים הנ"ל – ינוקה סכום מתוך הפקדון בהתאם להפרה על פי שיקול דעת המתנ"ס. הפיקדון יוחזר רק לאחר החזרת המפתח ובדיקת האולם על ידי האחראית.

.15 הזמנת האולם: סמן את ההזמנה המתאימה
אני מזמין את האולם לשבת התשלום בסך 1300 ש"ח:
ברצוני לערוך שבת ולהמשיך את האירוע במוצאי שבת תוספת בסך 150 ש"ח:
אני מזמין את האולם לאירוע ביום חול התשלום בסך 1000 ש"ח:
אני מזמין את מערכת ההגברה של האולם ומערכת ההקרנה התשלום בסך 700 ש"ח:
כולל מפעיל. השימוש בהגברה רק באמצעות איש מקצוע מורשה מטעם המתנ"ס. )ניתן להביא מערכת הגברה או ברקו פרטיים(
אני מזמין את הברקו והמסך - התשלום בסך 200 ₪ (לא כולל מפעיל):
.16 התאריך לקיום האירוע מובטח רק לאחר תשלום מקדמה בסך 300 ש"ח.
אני מזמין את מערכת ההקרנה התשלום בסך 200 ש"ח:
17 התשלום המלא יבוצע לפני האירוע (באחריות המשתמש)
.18 ביטול האירוע עד שבועיים לפני האירוע ישולם סך 300 ש"ח.
ביטול אירוע בשבועיים לפני התאריך המוזמן יחויב בסך - 50% מהעלות המלאה של האירוע.
כל התשלומים וחתימת החוזה יבוצעו מול מחלקת הגביה במתנ"ס . בעת קבלת המפתח מהאחראי/ת יש להפקיד את צ'ק הביטחון. יש להציג קבלה לאחראי/ת, לצורך קבלת המפתח.
חתימה:
** נא לעיין בחוזה ולבצע את הנדרש
סמנו V ליד "אני לא רובוט"
  • החברה למתנסים
  • בית אל
  • מתנסנט